Produkty  Objednavky  Reklamace  Ostatní dotazy


Byl mi doručen poškozený balík. Jak postupovat?

Jestliže si všimnete, že je zásilka poškozená, převezměte ji, ale otevřete v přítomnosti kurýra se kterým sepište reklamační protokol. Během 7 pracovních dnů vám pošleme nové zboží bez dodatečných plateb nebo vám vrátíme peníze. Jestliže najdete poškození po odchodu kurýra, bohužel nebude poškození zásilky ani reklamace přijata.

Na produktu je závada. Co mám dělat?

Pokud si po doručení zásilky všimnete, že tisk má technické kazy nebo má produkt například špatný rozměr, nesprávný materiál či se jedná o neúplnou sadu, vyplňte prosím formulář níže a problém vyřešíme. Bude vás kontaktovat náš pracovník a domluvíte se na dalším postupu. Pokud se jedná o naši chybu, během 7 pracovních dnů vám pošleme nové zboží bez dodatečných plateb.

Za technickou závadu se nepovažují rozdíly v barvě způsobené barevným rozlišením počítačových monitorů.

Zboží se mi nelíbí. Můžu jej vrátit?

Samozřejmě. Ke každé objednávce přistupujeme individuálně a snažíme se, aby byli naši zákazníci maximálně spokojeni. Pokud ovšem nesplníme Vaše očekávání, máte možnost vrátit objednané zboží během 30ti dnů od doručení bez udání důvodu. Vrácení zboží je možné pouze tehdy, pokud je vrácen nepoškozený obal s veškerým obsahem.

Při vrácení zboží máte na výběr ze tří možností:

  1. Pošleme opravenou objednávku podle Vašich pokynů.
  2. Pošleme novou objednávku za stejnou cenu.
  3. Vrátíme Vám peníze zpět na váš účet do 14 pracovních dnů. 

 

Pokud chcete vrátit zboží, vyplňte prosím následující formulář

Název či kód produktu

Pokud neznáte číslo objednávky, vyplňte číslo faktury

případně prosím vyplňte: "vrácení bez udání důvodu"

Na toto číslo Vám vrátíme peníze při kladném vyřízení reklamace

Pouze v případě kdy chcete peníze poslat na účet vedený v zahraničí.